Jesteś tutaj

Przychodnia specjalistyczna

PRZYCHODNIA SPECJALISTYCZNA

Kierownik: lek. med. Elżbieta Sobol
ul. Banacha 1 a, tel. 22-599-23-56 fax. 22-599-10-01
Piętro I  Blok „A”

Przychodnia Specjalistyczna SPCSK, w skład której wchodzi 20 poradni, z różnych dziedzin medycyny, świadczy usługi z zakresu specjalistycznej opieki ambulatoryjnej. Czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 19.00.

Pobieranie krwi
Gabinet Zabiegowy, I piętro Blok A, nr pokoju 156
w dni powszednie godzinach od 7.00 do 9.00
po uprzednim pobraniu numerka 

Przychodnia ma charakter placówki przyklinicznej. Konsultacji udzielają lekarze specjaliści z ogromnym doświadczeniem zawodowym i naukowym. Wszystkie poradnie Przychodni Specjalistycznej współpracują z Klinikami Szpitala i korzystają z pełnej bazy diagnostycznej SPCSK. Konsultujący lekarze należą do zespołów Klinik, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Poradnie zapewniają możliwość kontynuowania leczenia i obserwacji Pacjentom, prowadzonym w Klinikach, jak też uczestniczą w procesie kwalifikacji do leczenia, w Klinikach WUM. W strukturze przychodni znajdują się gabinety specjalistyczne, zabiegowe, medycyny pracy, lekarzy konsultantów klinicznych, diagnostyczne, punkt pobrań krwi, punkty szczepień, rejestracja, administracja

Wszelkie pytania dotyczące Przychodni Specjalistycznej prosimy kierować na adres poliklinika@spcsk.pl natomiast informacje dotyczące zapisu lub zmiany terminu konsultacji na adres rejestracja@spcsk.pl.

Rejestracja Przychodni Specjalistycznej SPCSK mieści się na parterze budynku A, przy głównym wejściu do szpitala. Rejestracja do Poradni Neurologicznej znajduje się na parterze budynku B. By umówić się na wizytę trzeba mieć skierowanie od lekarza pierwszego kontaktu lub specjalisty. W zależności od rodzaju porady, mogą być potrzebne dodatkowe badania oraz dokumenty. Informacje na ten temat, pacjent powinien uzyskać od lekarza pierwszego kontaktu lub pracowników rejestracji Przychodni Specjalistycznej SPCSK.

Pracownicy rejestracji udzielają informacji o:

  • terminie wizyty u specjalisty, w określonym dniu
  • ważności skierowań
  • ważności dowodu ubezpieczenia
  • czasie oczekiwania na wizytę
  • zmianie terminu wizyty

O zmianie terminu wizyty u lekarza, pacjent informowany jest telefonicznie. W przypadku nagłego zachorowania lub pogorszenia się stanu zdrowia pacjenta, porada specjalistyczna, w miarę możliwości, jest udzielana w dniu zgłoszenia się do przychodni. Decyzję o przyjęciu pacjenta podejmuje lekarz.